دسته‌بندی نشده

بهترین برند فیوز مینیاتوری

برند فیوز مینیاتوری

فیوز مینیاتوری، ابزاری کاربردی است که از آن برای محافظت از تجهیزات الکتریکی و وسایل برقی استفاده می شود. می پرسید چگونه؟ ساده است! هنگامی که جریان عبوری از این تجهیزات، به بیش از حد نرمال برسد و از محدوده طبیعی بگذرد، توسط فیوز مینیاتوری قطع می گردد؛ بدین ترتیب آسیبی متوجه وسایل الکتریکی نخواهد شد.

همواره توصیه می شود که برای سیم کشی برق ساختمان، حتماً از فیوز مینیاتوری استفاده شود تا ایمنی بیشتری را شاهد باشیم. شاید فکر کنید که کارشناسان و برق کاران، اقدامات کافی برای تامین ایمنی سیستم در فرایند سیم کشی برق ساختمان را انجام می دهند و لزومی برای استفاده از فیوز مینیاتوری نیست. اما آنطور که تجربه نشان داده، همواره احتمال اتصال نشتی در مدار و اتصال کوتاه وجود دارد که در صورت بی توجهی به آن، خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری به مصرف کنندگان وارد خواهد شد. این مسئله با انتخاب یک فیوز مینیاتوری با کیفیت و ایمن رفع می شود.

این روزها برندهای مطرح و شناخته شده ای در سطح جهان اقدام به طراحی و ساخت بهترین فیوزهای مینیاتوری می کنند. اگر می خواهید فیوزی داشته باشید که در کیفیت و کارایی راضی کننده باشد، حتماً باید آن را از میان برندهای مطرح انتخاب کنید.

بهترین مارک های فیوز مینیاتوری

  • اشنایدر
  • هیوندای
  • کانل
  • لگراند
  • دورمن اسمیت
  • پارس فانال
  • شیله

معرفی فیوز مینیاتوری اشنایدر

شرکت اشنایدر جزو شرکت های برتر جهان در تولید کالاهای الکترونیکی است که با بهره مندی از تخصص و تجربه تیمی حرفه ای، توانسته توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. اشنایدر، شرکتی فرانسوی است که با کیفیت ترین محصولات الکترونیکی، تجهیزات ایمنی و حفاظتی و بسیاری از کالاهای مشابه این را تولید و روانه بازار می کند.

بدون تردید از مهم ترین تولیدات شرکت اشنایدر، فیوز مینیاتوری است که در رقابت با بسیاری از محصولات مشابه حرف اول را می زند. اگر کمی جستجو کنید، متوجه می شوید که اشنایدر، شناخته شده ترین برند سازنده فیوز مینیاتوری است که محصولات آن، ضمن برخورداری از کیفیت بالا، قیمت های مناسبی دارند و در یک کلام، نسبت به رقبا جلوترند.

در بررسی فیوزهای اشنایدر، به این نتیجه رسیده ایم که جریان نامی در این وسایل، بین 6 تا 63 آمپر است. یکی از ویژگی های مهم و ارزشمند فیوز مینیاتوری اشنادر، نصب بسیار ساده آن است که به صورت ریلی انجام می شود.

فیوز مینیاتوری هیوندای

همانطور که می دانید هیوندای از بزرگترین شرکت های فعال در کره است که محصولات خانگی و صنعتی بسیار با کیفیتی می سازد و در بازارهای جهانی توزیع می کند. شرکت هیوندای در سال 1977 در کشور کره جنوبی تاسیس شد و از همان ابتدا مسیر مشخصی را برای موفقیت طی کرد. امروزه محصولات هیوندای در سرتاسر دنیا به فروش می رسند و مشتریان بسیاری را جذب کرده اند. شایان ذکر است که نمایندگی هیوندای مربوط به کشورمان در کشور امارات و شهر دوبی واقع است.

فیوزهای مینیاتوری هیوندای، مانند بسیاری دیگر از محصولات این برند، کیفیت خوبی دارند و از قیمت های مناسبی برخوردارند. البته فیوز مینیاتوری هیوندای، معمولاً در دسته بندی فیوزهای فشار ضعیف قرار می گیرد. استفاده از این فیوز در تابلوهای توزیع برق و تابلوهای روشنایی، مهمترین کاربرد آن است. فیوز مینیاتوری برند هیوندای، از نظر سرعت در قطع کلید، یا تند کار است و یا کندکار که مشتری بسته به نیاز خود می تواند از بین این دو انتخاب کند.

از فیوز مینیاتوری کانل چه می دانید؟

فیوز مینیاتوری کانل، محصول شرکت کانادایی کانل است که شرکت لنا افراتاب، عهده دار وارد کردن آن می باشد. فیوزهای این برند، مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده اند و این توان را دارند که جریان الکتریکی تا 100 آمپر را از خود عبور دهند.

فیوز مینیاتوری کانل به گونه ای طراحی شده که اگر به هر دلیلی مشکلی در مدار رخ داد، جریان برق را قطع نماید و پس از آن بی درنگ مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بالا و برخورداری از قیمت مناسب، دو ویژگی مهم فیوز برند کانل بوده که آن را به انتخابی بی بدیل برای مشتریان تبدیل کرده است.

فیوز مینیاتوری لگراند را بشناسیم

دیگر شرکت فرانسوی که فعالیت گسترده ای در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات الکتریکی دارد، لگراند می باشد. شرکت لگراند در سال 1865 میلادی در فرانسه تاسیس شد تا این روزها یه یکی از برترین شرکت های تولید کننده وسایل الکترونیکی تبدیل شود و محصولات خود را در سراسر جهان به فروش برساند.

به جرات می توان گفت که فیوز مینیاتوری لگراند، بهترین محافظ برای تجهیزات برقی در منازل، فضاهای اداری و محیط های صنعتی است. مهمترین امتیازات فیوز میناتوری لگراند در دو عبارت خلاصه می شود؛ برخورداری از کارایی و کیفیت بالا و قابلیت نصب موتورهای کمکی در کنار آن. اما مهمترین عیبی که فیوزهای لگراند دارند، بالا بودن قیمت شان است که خرید آن را برای طیف وسیعی از مشتریان سخت می کند.

درباره فیوز مینیاتوری دورمن اسمیت

شرکت دورمن اسمیت، شرکتی انگلیسی است که فعالیت خود را از سال 1886 در این کشور آغاز کرد. بیش از یک قرن است که نام دورمن اسمیت، به عنوان یک شرکت فعال بریتانیایی در تولید و عرضه محصولات برق صنعتی، بر سر زبان ها است.

فیوزهای مینیاتوری دورمن اسمیت، یا تک فاز اند و یا سه فاز. این فیوزها از محبوبیت بی بدیلی در بازار برخوردارند و جزو پرفروش ترین فیوزهای مینیاتوری دسته بندی می شوند. اگر بخواهیم امتیازات فیوز مینیاتوری دورمن اسمیت را در سه عبارت خلاصه کنیم، می شود کارایی فوق العاده، کیفیت بسیار عالی و قیمت ارزان و مناسب.

فیوز مینیاتوری پارس فانال؛ برندی ایرانی

اگر به دنبال یک فیوز مینیاتوری ایرانی هستید و می خواهید از تولیدات داخلی حمایت کنید، می توانید با اطمینان به سراغ فیوزهای پارس فانال بروید. همانطور که می دانید پارس فانال، از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی است که محصولات خود را با کیفیت بالایی به بازار ارائه می کند.

پارس فانال در سال 1363 تحت نظارت و با مشارکت شرکت فانال (شرکتی آلمانی) راه اندازی شد و توانست جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد. تولیدات این شرکت، در مقایسه با برندهای خارجی، قیمت ارزان تری دارند و عملکرد آن ها نیز قابل قبول است.

فیوز مینیاتوری برند شیله

شرکت شیله، نماینده کمپانی گونسان ترکیه است که در سال 1387 در ایران راه اندازی شد. شیله در زمینه طراحی و ساخت محصولات الکتریکی فعالیت دارد و تجهیزاتی با کیفیت خوب تولید می کند. این محصولات در عین برخورداری از کیفیت قابل قبول، قیمت بسیار خوبی دارند و در مقایسه با دیگر برندها، ارزان هستند. بنابراین طیف بیشتری از مشتریان توان خرید فیوزهای مینیاتوری این شرکت را خواهند داشت.

بهترین برند فیوز مینیاتوری کدام است؟

تا بدین جای مقاله، با برندهای مختلف فیوز مینیاتوری آشنا شدید و احتمالاً این سوال در ذهنتان ایجاد شد که بالاخره از میان آنچه نام بردیم، بهترین کدام است؟ در پاسخ باید گفت که همه چیز بستگی به شما دارد. در واقع باید دید فیوز مینیاتوری را برای چه کاربردی انتخاب می کنید و چه میزان بودجه ای برای خرید آن در نظر گرفته اید. معمولاً در انتخاب برند فیوز مینیاتوری، باید ولتاژ شبکه، توان مصرف کننده، جریان نامی، مدل سیم کشی، تعداد کلید و… را در نظر گرفت و براساس آن ها، بهترین انتخاب را داشت. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، حتماً مزایا و معایب محصولی که انتخاب کرده اید را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *